Visszaküldés

 

Vásárlástól való elállás

 

Amennyiben nem vagy elégedett a vásárolt termékkel, lehetőséged van az átvételt követő 30 napon belül írásban bejelenteni elállási igényed és a terméket visszaküldeni hozzánk.
 

  1. Elsőként kérünk töltsd ki a LINK-en található űrlapunkat, igényedet így tudjuk feldolgozni. A kitöltést követően 72 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot a megadott email címen.
     
  2. Ezt követően elbíráljuk a kérést, ennek eredményéről emailben tájékoztatunk. Amennyiben jóváhagyjuk, kérlek, juttasd vissza a terméket az emailben megadott címre, valamelyik általad választott csomagküldő szolgáltatással. Fontos, hogy a terméket annak minden tartozékával és eredeti csomagolásában küldd el részünkre. Kérlek vedd figyelembe, hogy utánvételes csomagot nem tudunk átvenni.
     
  3. A termék visszaérkezését követően azt bevizsgáljuk 5 munkanapon belül, hogy nincs-e fizikailag sérült állapotban. Ha mindent rendben találunk, a rendelés összegét banki átutalással az általad megjelölt bankszámlaszámra visszatérítjük.

 

Jótállási igény

 

Amennyiben az általad vásárolt termék használata közben meghibásodást tapasztalsz és a termékre érvényes garanciával rendelkezel, akkor azt felénk kell jelezned. A termékkel kapcsolatos jótállási ügyeket cégünk intézi.

 

  1. Elsőként kérünk töltsd ki a LINK-en található űrlapunkat, igényed feldolgozását csak és kizárólag így tudjuk megkezdeni. A kitöltést követően 72 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot a megadott email címen. Fontos, hogy a hiba leírásánál minél pontosabban add meg az észlelt jelenség részleteit, annak érdekében, hogy célzottan tudjunk mi is segíteni.
     
  2. A hiba jellegétől függően, ha megoldható annak kijavítása az áru mozgatása nélkül (pl. szoftveres segítség), akkor ügyfélszolgálatunk emailes vagy telefonos úton fog segíteni neked a hiba elhárításában.
     
  3. Ha szükséges, arra fogunk kérni, hogy a terméket juttasd vissza szegedi irodánk címére valamelyik általad választott csomagküldő szolgáltatással. Fontos, hogy a terméket annak minden tartozékával és eredeti csomagolásában küldd el részünkre. Kérlek vedd figyelembe, hogy utánvételes csomagot nem tudunk átvenni.

  4. A termék visszaérkezését követően azt bevizsgáljuk és a hiba jellegétől függően megoldással fogunk szolgálni, mely lehet javítás, csere, visszatérítés vagy levásárlás. Fontos kiemelnünk, hogy szerviz partnereink, márkaszervizeink leterheltségétől függően a hiba kijavításának/termék cseréjének átfutási ideje 5-60 nap. Mi minden tőlünk telhetőt megteszünk hogy az szervíz minél hamarabb lezáruljon.

  5. A bevizsgálás eredményéről, a szerviz aktuális állapotairól, valamint a szervizelési idő várható végéről ügyfélszolgálatunk emailen keresztül folyamatosan tájékoztatni fog. Amennyiben kérdésed van a folyamat alatt, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@okoscucc.hu email címen.

  6. Amint a javított / csere termék elérhetővé válik, értesítünk, és az általad kért szállítási címre a terméket visszaküldjük. Amennyiben a termék a gyártó a mi hibánkból sérült meg, úgy díjmentesen visszaküldjük a terméket hozzád az eredeti szállítási módon vagy GLS futárszolgálattal.


Előfordulhat, hogy a termékben keletkezett hiba nem garanciális hiba miatt keletkezett (pl. külsérelmi nyomok, fizikális terméksérülés, nem rendeltetésszerű használatból eredő károk, stb.). Ebben az esetben előre tájékoztatni fogunk a javítás költségeiről, illetve a visszaküldés díjáról, melyet neked jogodban áll elfogadni vagy elutasítani. Ha elutasítod a nem garanciális javítást, abban az esetben a termékvisszaküldés díja téged terhel.


Minden egyéb kérdésben az ÁSZF az irányadó. Ha bizonytalan vagy a jogaidat illetően, kérdezd a Fogyasztóbarátot!