Gyakori kérdések - FAQ

Általános rendeléssel, fizetéssel és szállítással kapcsolatos kérdések

1. Hogyan fizethetem a rendelésem?

Előzetesen online kártyával vagy banki átutalással, illetve átvételkor a futárnak kártyával vagy készpénzzel.

2. Bankkártyás fizetés sikertelen volt.

Ha regisztráltál az oldalon, akkor ezt orvosolhatod a folyamatban lévő megrendelés kezelőfelületén keresztül. Újra próbálkozhatsz, illetve választhatod a banki átutalást vagy a futárnak történő fizetést (utánvét beszedésének plusz költsége van). Egyéb esetben kérlek jelezd nekünk az ügyfélszolgálaton keresztül (ELÉRHETŐSÉGEK).

3. Véletlen kétszer rendeltem meg a terméket.

Ha a fizetés az egyiknél sikertelen, úgy automatikusan töröljük azt. Egyéb esetben kérlek jelezd e-mailben, hogy melyiket töröljük, és így csak az egyiket fogjuk küldeni.

4. Már leadtam a megrendelést, de szeretnék még hozzáadni vagy módosítani.

Amint megérkezik a “visszaigazolt” státusz értesítő e-mail, a rendelés teljesítése jogilag megkezdődött, így a hibás rendelésekért a felelősség onnantól kezdve sajnos téged terhel. Ezért kérlek gondold át a rendelésed, és ellenőrizd azt a kosár oldal, a megrendelés áttekintése oldal illetve a visszaigazoló e-mail alapján. Ha mégis probléma merül fel, kérlek jelezd e-mailben minél hamarabb (info@okoscucc.hu) rendelési azonosítóval együtt, és megtesszük, amit tudunk. Ha előre fizettél, akkor banki átutalással vagy helyszíni fizetéssel tudod állni a különbözetet.

5. Véletlenül rossz terméket rendeltem/ nem azt kaptam, amit rendeltem.

Kérlek jelezd a hibát ügyfélszolgálatunknak e-mailben. (INFO@OKOSCUCC.HU) Írd bele a megrendelésed számát, és hogy mit szerettél volna, ehelyett mit rendeltél. Miután felvettük veled a kapcsolatot, a terméket küldd vissza nekünk a GetSmart, 6722 Szeged, Felső Tisza-part 21 17. cs. 4. em címre. Ezután rendeld meg azt, amit eredetileg szerettél volna. A rendelésnél írd a megjegyzésbe, hogy csere lesz és előző megrendelésed számát. A tévesen rendelt termék árát beszámítjuk és küldjük a jót. Ha mi küldünk téves terméket, akkor állni fogjuk a csere szállítási költségét, egyéb esetben a felelősség téged terhel.

6. Le szeretném mondani a rendelésem.

Erre lehetőséged van, mielőtt a rendelés “visszaigazolt” státuszba kerül(erről e-mail értesítést kapsz), illetve az átvételtől számítva 14 napig, de ez esetben a felmerülő visszaküldés költsége téged terhel. Kérlek jelezd e-mailben(info@okosucc.hu), írd bele a megrendelés számát. Ha már kifizetted, ezt is külön jelezd és visszautaljuk az e-mailben feltüntetett számlaszámra illetve kártyás fizetés esetén arra a kártyára, amelyikkel eredetileg fizettél. A visszatérítés 1-2 napot vesz igénybe.

7. Mikor érkezik meg a rendelésem?

Rendeléstől számítva 1-2 munkanap. Ha sürgős, akkor GLS futárszolgálattal rendeld kérlek, mert a GLS garantáltan 1 munkanap alatt szállít házhoz. BŐVEBBEN ITT.

8. A rendelésem "feldolgozásra vár" státuszban van. Mikorra várható a csomag?

Végigkövetheted a folyamatot e-mailes értesítések útján. A leadott rendelések először “feldolgozásra vár” státuszba kerülnek, majd ha a rendeléssel minden rendben és a termék rendelkezésre áll, “visszaigazoljuk”. A termékek csomagolásáról és a csomag futárszolgálatnak való átadásáról is értesítést kapsz. BŐVEBBEN ITT.

9. Nem kaptam a rendelésről visszaigazoló e-mailt.

Kérlek nézd meg a spam mappában, illetve ellenőrizd a leadott rendeléshez csatolt e-mail címedet a webshopban a profilodban (ha regisztráltál). Ha nem sikerül megoldani, kérlek dobj nekünk egy emailt és segítünk.

10. Mennyi a szállítási költség?

Az aktuális szállítási költségekről ITT olvashatsz.

11. Nem tetszik vagy hibás a termék.

Kérlek bizonyosodj meg róla, hogy a termék valóban hibás.(újrapárosítás, visszaállítás, hibaelhárítás az app-en belül, akku feltöltés, szoftver frissítés stb.) Az átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól elállhatsz. 30 napon belül a szolgáltató hibájából eredő probléma esetén visszatérítésre van lehetőség. 365 napon belül rendeltetésszerű használat esetén cserét vagy szervizt biztosítunk. Fizikailag sérült vagy hiányos terméket nem tudunk sem cserélni, sem visszavenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülés a jótállás elvesztésével jár. Ezek lebonyolításához kérlek kövesd EZT a linket.

12. Milyen jellegű és mennyi ideig érvényes a garancia?

Termékeinkre 1 év kereskedői garanciát biztosítunk, mely garantáltan gyorsabb ügyintézéssel jár, mintha a gyártónak kellene a terméket visszaküldened, ami hetekbe telhet, körülményes és papírmunkával jár. Ehelyett mi vállaljuk a jótállást. Raktáron lévő terméket 1-2 munkanap alatt cserélünk. Az ügyintézés gyors, hatékony és egyszerű.
IDE KATTINTVA a 9-es pont alatt bővebben tájékozódhatsz. IDE KATTINTS a garanciával kapcsolatos ügyek lebonyolításához.

13. Szegedi vagyok, átvehetem-e a terméket személyesen?

Sajnos erre nem biztosítunk lehetőséget. A személyes átvétel esetén elvesztenéd a 14 napos elállási jogod, mely a webáruházból vásárlás nagy előnye.

14. Hogyan küldhetem vissza a hibás terméket?

Foxposttal visszaküldheted 14 napon belül ingyenesen, ugyanazzal a nyitókóddal, amivel átvetted. GLS futárszolgálattal való rendelés esetén GLS csomagponton tudod feladni a csomagot, itt a vásárló állja a költséget. Személyesen is elhozhatod nekünk. A GLS és a foxpost felelősséget vállal a csomagokért a magyar törvények szerint. Magyar Postával feladott csomagot NEM tudunk fogadni. BŐVEBBEN ITT.

15. Hogyan csomagoljam be a visszaküldött terméket?

Kérlek a terméket eredeti állapotában és csomagolásában minden alkatrészével együtt egy légpárnás borítékban küldd el. Ha nincs meg az eredeti doboz, kérlek tedd bele valamibe, amiben biztosan nem sérül szállításkor.

16. Hol találom a rendelésemről a számlát?

A rendelésedről elektronikus számlát küldünk az általad megadott e-mail címedre. Ezt a számlát NEM kell külön kifizetned, csak a tranzakció bizonylataként illetve a garancia érvényesítésére szolgál.

17. Régi órámat újra cserélném, van-e lehetőség beszámításra?

Sajnos nem áll módunkban beszámítani, akkor sem, ha az előző terméket nálunk vásároltad.

18. Foxposttal kapcsolatos kérdések:

https://www.foxpost.hu/gyik/

19. GLS-sel kapcsolatos kérdések:

https://gls-group.eu/HU/hu/gyik-rendszeres-csomagfeladas

Aktivitásmérőkkel és szíjakkal kapcsolatos kérdések

1. A termékhez nem kaptam magyar nyelvű használati útmutatót.

Ezeket megtalálod honlapunkon az egyes termékekek leírásában linkelve.

2. Karcos lett a kijelző, vissza tudom-e cserélni?

Fizikai sérülésekért nem vállalunk felelősséget. Rendelhetsz tőlünk kijelzővédő fóliát, ennek használatát erősen ajánljuk.

3. A szíj belső pereme elvált a külső résztől.

A mintás szíjaknál általában van egy belső erősebb műanyag keret, hogy biztonságos legyen a szíj a kiesés ellen. Ha nem megfelelően vesszük ki a készüléket a szíjból (lásd: termékoldalon található gif), ez kiszakadhat és onnantól nem használható a szíj. A fizikai sérülésekért nem vállalunk felelősséget.

4. A készülék nem veszi fel a töltést, mit lehet tenni?

Lehetséges, hogy a töltőkábel meghibásodott. Régi töltőkábeleknél megoldhatja a problémát a csatlakozó alkohollal való megtisztítása. Segíthet, ha a csatlakozó pöckök legvégét óvatosan lereszeled. A honor bandeket erősen bele kell nyomni a töltőbe.

5. Az aktivitásmérőm gyorsan lemerül.

Ip 67-esek az aktivitásmérők, így csak limitáltan használhatók víz alatt. Ha víz kerül bele, az akkumulátor cellahibás lesz és emiatt gyorsan lemerül. Fontos az is, hogy milyen alkalmazással használod. A gyártó honlapján általában fel van tüntetve, hogy melyik app-pel mennyi az üzemidejük. Régi telefonokkal történő használat is csökkentheti az üzemidőt. További tényező, hogy milyen funkciókat használsz az aktivitásmérőn.

6. Sokszor lekapcsolódik az aktivitásmérő a bluetooth-ról, ha távolabb megyek.

Ha a telefonod bluetooth 4/4.2-es verziót használ, annak hatótávolsága meglehetősen rövid. Ha bluetooth 5.0-t használ a telefon, akkor nagyobb a hatótávolság.

7. Nem tudom csatlakoztatni az eszközt a telefonhoz.

Töltsd le az aktivitásmérőhöz tartozó hivatalos app-et és azon belül kezdj hozzá a párosításhoz. Kérlek bizonyosodj meg róla, hogy a telefonodnak stabil internet-hozzáférése van. Próbáld a párosítást olyan környezetben végezni, ahol egyéb bluetooth eszközök nem zavarják azt. Fontos, hogy be legyen kapcsolva a helymeghatározás (location) a csatlakoztatáskor.

8. Az aktivitásmérőm kínai nyelven kezdett el működni, hogyan tudom átállítani angolra?

Huawei aktivitásmérő használata esetén fontos, hogy a beüzemelés előtt állítsd át a telefont angol nyelvre. Miután sikeresen párosítottad az eszközt, vissza lehet állítani magyarra. Máskülönben kínaiul fognak egyes szövegek megjelenni rajta. Itt találod a BEÜZEMELÉSI ÚTMUTATÓT, amit érdemes elolvasni a beüzemelés megkezdése előtt.

9. Milyen színben kapható az aktivitásmérő?

Nálunk fekete színben kapható minden aktivitásmérő, viszont minden típushoz lehet kapni számos különféle cserélhető szíjat. Válogass bátran, hogy minél változatosabban tudd viselni az aktivitásmérőd.

10. Mit tartalmaz a doboz?

A doboz tartalmazza a megrendelt aktivitásmérőt, 1 db fekete szíjat és 1 db töltőt. Viszont van lehetőség cserélhető szíjak, kijelzővédők vagy plusz töltő vásárlására (pl. munkahelyre, autóba)

11. A szíjak eredetiek vagy utángyártottak?

A cserélhető szíjak utángyártottak. Ha a rendelt szíj nem felel meg, élhetsz a 14 napos vásárlástól való elállási joggal.

12. Milyen hosszú a szíj?

Xiaomi Mi band 2: 23 cm

Xiaomi Mi band 3/4: 24 cm

Huawei Honor band 4/5: két részből áll - 9 és 12 cm, mintásak egyben 24 cm

Huawei Band 3 pro: 9 és 12 cm

Charge 2: 10 és 12 cm

Charge 3: 10 és 13 cm 

Fitbit Alta: 9 és 11 cm

20mm szíj: 9 és 12 cm

22mm szíj: 9,5 és 11,5 cm

Garmin: 9 és 12 cm

Polar: 24 cm (órával együtt)

13. Tudom magyar nyelven használni a készüléket?

A Xiaomi aktivitásmérőt angol nyelven lehet használni, viszont az applikációt be lehet állítani magyar nyelvre. A Huawei Honor aktivitásmérők használhatók magyar nyelven is.

14. Vízálló az eszköz?

Általában az árult eszközök 67-es IP besorolással rendelkeznek, pornak ellenállnak, 1 méter mélységig kb 30 percig vízállóak.

15. Lehet rajta telefonálni?

Nincs rajta hangszóró, így nem. Viszont kijelzi a hívásokat, üzeneteket.

16. Milyen telefonnal lehet használni az eszközt?

A kompatibilitás a telefon operációs rendszerétől függ. Kérlek, nézd meg az adott termék leírásánál, hogy a telefonod kezeli-e az eszközt.

17. Olvasható Messenger/Facebook üzenet az aktivitásmérőn?

Igen, ehhez a telefonod beállításain belül hozzáférést kell adnod.

18. Milyen alkalmazások értesítéseit tudja megjeleníteni a készülék?

Az aktivitásmérő app-jén belül ki tudod választani, hogy mihez férjen hozzá. A kiválasztott alkalmazások értesítései meg fognak jelenni a készüléken. Ha nem működik, akkor telepítsd újra az aktivitásmérő app-et és adj jogot mindenhez. Autostart jogot adni kell külön.

19. Spotifyt tudom kezelni az aktivitásmérőn?

Nem, ez prémium okosórákban megtalálható funkció. Ha segítségre van szükséged, hogy mit rendelj, ne habozz felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. A sima zene lejátszást viszont igen.

20. A Huawei Band 2 pro kompatibilis a Huawei Band 3 pro szíjakkal?

Nem. A 2 csavaros, a 3-ba pedig egy rögzítő pöcköt kell tenni.

21. A Huawei Honor Band 3 és Honor band 4/5 szíjak kompatibilisek egymással?

Nem. A 3 csavaros, a 4/5-be pedig egy rögzítő pöcköt kell tenni.

22. Van GPS az aktivitásmérőkben? 

Csak a Huawei Band 3 pro és Band 4 pro készülékekben az aktivitásmérők közül.