Gyakori kérdések - FAQ

Általános rendeléssel, fizetéssel és szállítással kapcsolatos kérdések és válaszok:

1. Hogyan fizethetem a rendelésem?

Előzetesen online kártyával vagy banki átutalással, illetve átvételkor a futárnak kártyával vagy készpénzzel.

2. Bankkártyás fizetés sikertelen volt.

Ha regisztráltál az oldalon, akkor ezt orvosolhatod a folyamatban lévő megrendelés kezelőfelületén keresztül. Újra próbálkozhatsz, illetve választhatod a banki átutalást vagy a futárnak történő fizetést (utánvét beszedésének plusz költsége van). Egyéb esetben kérlek jelezd nekünk az ügyfélszolgálaton keresztül (elérhetőségek).

3. Véletlen kétszer rendeltem meg a terméket.

Ha a fizetés az egyiknél sikertelen, úgy automatikusan töröljük azt. Egyéb esetben kérlek jelezd e-mailben, hogy melyiket töröljük, és így csak az egyiket fogjuk küldeni.

4. Már leadtam a megrendelést, de szeretnék még hozzáadni vagy módosítani.

Amint megérkezik a “visszaigazolt” státusz értesítő e-mail, a rendelés teljesítése jogilag megkezdődött, így a hibás rendelésekért a felelősség onnantól kezdve sajnos téged terhel. Ezért kérlek gondold át a rendelésed, és ellenőrizd azt a kosár oldal, a megrendelés áttekintése oldal illetve a visszaigazoló e-mail alapján. Ha mégis probléma merül fel, kérlek jelezd e-mailben minél hamarabb (info@okoscucc.hu) rendelési azonosítóval együtt, és megtesszük, amit tudunk. Ha előre fizettél, akkor banki átutalással vagy helyszíni fizetéssel tudod állni a különbözetet.

5. Véletlenül rossz terméket rendeltem/ nem azt kaptam, amit rendeltem.

Kérlek jelezd a hibát ügyfélszolgálatunknak e-mailben. (info@okoscucc.hu) Írd bele a megrendelésed számát, és hogy mit szerettél volna, ehelyett mit rendeltél. Miután felvettük veled a kapcsolatot, a terméket küldd vissza nekünk a GetSmart, 6722 Szeged, Felső Tisza-part 21 17. cs. 4. em címre. Ezután rendeld meg azt, amit eredetileg szerettél volna. A rendelésnél írd a megjegyzésbe, hogy csere lesz és előző megrendelésed számát. A tévesen rendelt termék árát beszámítjuk és küldjük a jót. Ha mi küldünk téves terméket, akkor állni fogjuk a csere szállítási költségét, egyéb esetben a felelősség téged terhel.

6. Le szeretném mondani a rendelésem.

Erre lehetőséged van, mielőtt a rendelés “visszaigazolt” státuszba kerül(erről e-mail értesítést kapsz), illetve az átvételtől számítva 14 napig, de ez esetben a felmerülő visszaküldés költsége téged terhel. Kérlek jelezd e-mailben(info@okosucc.hu), írd bele a megrendelés számát. Ha már kifizetted, ezt is külön jelezd és visszautaljuk az e-mailben feltüntetett számlaszámra illetve kártyás fizetés esetén arra a kártyára, amelyikkel eredetileg fizettél. A visszatérítés 1-2 napot vesz igénybe.

7. Mikor érkezik meg a rendelésem?

Rendeléstől számítva 1-2 munkanap. Ha sürgős, akkor GLS futárszolgálattal rendeld kérlek, mert a GLS garantáltan 1 munkanap alatt szállít házhoz. Bővebben itt.

8. A rendelésem "feldolgozásra vár" státuszban van. Mikorra várható a csomag?

Végigkövetheted a folyamatot e-mailes értesítések útján. A leadott rendelések először “feldolgozásra vár” státuszba kerülnek, majd ha a rendeléssel minden rendben és a termék rendelkezésre áll, “visszaigazoljuk”. A termékek csomagolásáról és a csomag futárszolgálatnak való átadásáról is értesítést kapsz. Bővebben itt.

9. Nem kaptam a rendelésről visszaigazoló e-mailt.

Kérlek nézd meg a spam mappában, illetve ellenőrizd a leadott rendeléshez csatolt e-mail címedet a webshopban a profilodban (ha regisztráltál). Ha nem sikerül megoldani, kérlek dobj nekünk egy emailt és segítünk.

10. Mennyi a szállítási költség?

Az aktuális szállítási költségekről itt olvashatsz.

11. Nem tetszik vagy hibás a termék.

Kérlek bizonyosodj meg róla, hogy a termék valóban hibás.(újrapárosítás, visszaállítás, hibaelhárítás az appon belül, akku feltöltés, szoftver frissítés stb.) Az átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól elállhatsz. 30 napon belül a szolgáltató hibájából eredő probléma esetén visszatérítésre van lehetőség. 365 napon belül rendeltetésszerű használat esetén cserét vagy szervizt biztosítunk. Fizikailag sérült vagy hiányos terméket nem tudunk sem cserélni, sem visszavenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülés a jótállás elvesztésével jár. Ezek lebonyolításához kérlek kövesd ezt a linket.

12. Milyen jellegű és mennyi ideig érvényes a garancia?

Termékeinkre 1 év kereskedői garanciát biztosítunk, mely garantáltan gyorsabb ügyintézéssel jár, mintha a gyártóval kellene bajlódnod. Ide kattintva a 9-es pont alatt bővebben tájékozódhatsz. Ide kattints a garanciával kapcsolatos ügyek lebonyolításához.

13. Szegedi vagyok, átvehetem-e a terméket személyesen?

Sajnos erre nem biztosítunk lehetőséget. A személyes átvétel esetén elvesztenéd a 14 napos elállási jogod, mely a webáruházból vásárlás nagy előnye.

14. Hogyan küldhetem vissza a hibás terméket?

Foxposttal visszaküldheted 14 napon belül ingyenesen, ugyanazzal a nyitókóddal, amivel átvetted. GLS futárszolgálattal való rendelés esetén GLS csomagponton tudod feladni a csomagot, itt a vásárló állja a költséget. Személyesen is elhozhatod nekünk. A GLS és a foxpost felelősséget vállal a csomagokért a magyar törvények szerint. Magyar Postával feladott csomagot NEM tudunk fogadni. Bõvebben itt.

15. Hogyan csomagoljam be a visszaküldött terméket?

Kérlek a terméket eredeti állapotában és csomagolásában minden alkatrészével együtt egy légpárnás borítékban küldd el. Ha nincs meg az eredeti doboz, kérlek tedd bele valamibe, amiben biztosan nem sérül szállításkor.

16. Hol találom a rendelésemről a számlát?

A rendelésedről elektronikus számlát küldünk az általad megadott e-mail címedre. Ezt a számlát NEM kell külön kifizetned, csak a tranzakció bizonylataként illetve a garancia érvényesítésére szolgál.

17. Régi órámat újra cserélném, van-e lehetőség beszámításra?

Sajnos nem áll módunkban beszámítani, akkor sem, ha az előző terméket nálunk vásároltad.

18. Foxposttal kapcsolatos kérdések:

https://www.foxpost.hu/gyik/

19. GLS-sel kapcsolatos kérdések:

https://gls-group.eu/HU/hu/gyik-rendszeres-csomagfeladas