Hírlevél
Szállítási megoldások

Fizetési megoldás
Szakmai partnereink

https://www.smartkit.hu/

TOP termékek
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
OkosBlog
2018.05.04 17:00

Xiaomi Mi Band 2 tavaszi cikksorozat #2 - Beüzemelés + GYIK

Xiaomi Mi Band 2 beüzemelés

Oké, megvetted a kütyüt, ott van előtted az asztalon. Na most hogyan tovább? Lépésről lépésre összeszedtünk neked mindent.

Mielőtt nekiesnél a telefonnal való párosításhoz, érdemes újraindítani a telefont hogy más futó folyamatok véletlenül se zavarjanak be. Egyéb bluetooth eszközöket (bluetooth fülhallgató, okosóra, okostelefon, másik Mi Band) érdemes hatótávolságon kívül helyezni a párosítás idejére.

Ezután kapcsold be a Wifi-t (vagy mobilinternetet ha nem vagy wifi közelben) és a bluetooth-t. Semmiképp ne párosítsd a telefont a bluetooth beállításokon keresztül a Mi Band 2-vel, mert csak a saját dolgodat nehezíted meg vele, mert így nem fog működni a párosítás az app-en belülről.

Ezt követően a Mi Fit alkalmazást kell letölteni a Play áruházból vagy App Store-ból, attól függően hogy milyen rendszerrel rendelkező telefonnal szeretnéd párosítani:

Amint ezzel megvagy, indítsd el az alkalmazást. Az első lépésben egy Mi fiókot kell létrehoznod. Habár az alkalmazás felkínálja a facebook és google alapú bejelentkezést, ezt a lehetőséget én nem ajánlom mert egyrészt az adatokat ugyanúgy be fogja kérni a rendszer, másrészt nem mindig működik, egyszerűbb és megbízhatóbb beírni azt a pár adatot (utána évekig nem kell úgysem többet, hehe). A Mi fiók létrehozása pár percet vesz igénybe, amit egy emailen keresztül történő megerősítéssel zárhatunk le sikeresen.

Ha nem sikerül az account létrehozása bármilyen jellengű probléma miatt, javaslom hogy egy asztali számítógép vagy laptop elé ülve csináld meg a felhasználói fiókot EZEN a linken keresztül, ezzel a problémák 90%-a elkerülhető. Ezt követően a már létező fiókod adataival be tudsz jelentkezni (email-es megerősítés után!). Az alkalmazás jogokat fog kérni, hagyd jóvá amelyeket jogosnak látsz szem előtt tartva, hogy minél több infóra engedsz rálátást az app-nak, annál intelligensebb lesz (például a telefonkönyvedre való rálátással a bejövő hívások jelzése az eszköz kijelzőjén „bejövő hívás” helyett „Hámori Gabriella hív”-ra vált, (feltéve hogy megvan a száma).

Ha nem sikerül a bejelentkezés, próbálj meg újracsatlakozni a wifi vagy mobilinternet hálózathoz, illetve győződj meg róla hogy nem a munkahelyi emaileddel próbálsz-e meg bejelentkezni miközben a saját email címedet adtad meg, elég erős a wifi jel valamint a helyes jelszót írtad-e be. Ha ezt időközben elfelejtetted, az alábbi LINKEN kérhetsz új jelszót a regisztrációkor használt email címedre. Amint sikerült bejelentkezned, az app adatokat fog bekérni tőled, melyeket javasolt precízen kitölteni, pár perc az egész. Testsúly, magasság, nem, stb. Ezután nincs más hátra mint párosítani a Mi Band 2-det!

A „Profil” fület kiválasztva alul az „Eszközeim” (my device) csoportban az „Eszköz hozzáadása” (add device) gombra kattintva meg is kezdheted a folyamatot.

A párosítandó eszközök közül a „Karkötő”-re kattintva mégegyszer jogosultságokat kérhet az app (a képernyőfotómon már párosítva van a Mi Band 2, de a legfelső gombre kell rábökni ugyanúgy). Ezek elfogadása után a telefon elkezdi keresni a közelben a Mi Band 2-t. Ez a kritikus pont, ha ez sikerül onnantól már semmi fennakadás nem lesz. Amint rezeg a Band, nyomd meg rajta a gombot, és már kész is vagy.

FONTOS: a Mi Band 2-d ezzel a lépéssel kerül hozzácsatolásra a Mi felhasználói fiókodhoz. Ez azért lényeges, mert más telefonnal és más Mi fiókkal nem fogod tudni csatlakoztatni egészen addig, amíg erről az account-ról le nem csatlakoztatod. Innentől kezdve ez a Mi Band 2 csak a tiéd <3.

Jellemző hibák:

1.Nem találja a telefon a Mi Band-et: Tedd közelebb a telefonhoz, akár rá a kijelzőre, hogy biztos ne az adatátvitel legyen a gond. Próbáld újra hozzáadni az eszközt.

2.Még mindig nem találja az eszközt: Zárd be az applikációt. Kapcsolt ki a wifit/mobilnetet és a bluetooth-t is. Kapcsolt be a bluetooth-t, kapcsolt be az internetet, majd indítsd el az applikációt újra. (Nyugi, már nem fogja kérni hogy jelentkezz be megint). Próbáld újra a csatlakoztatást.

3.Még mindig nem rezeg: Indítsd újra a telefont, és csináld újra a 2. ponttól a folyamatot. Még nem volt rá példa hogy jelezte volna nekünk valaki hogy nem tudja csatlakoztatni, és nem sikerült volna megoldanunk. Volt olyan eset hogy az segített, hogy amíg a telefon kereste a Mi Band-et, addig folyamatosan nyomkodva a gombját aktív módban, bekapcsolva tartottuk a kijelzőt, és egy idő után megtalálta.

Megjegyzés: Huawei telefonokkal előfordult már hogy sokáig próbálkozni kellett, de végül sikerült (valószínűleg a kínai mobilpiac okozta kellemetlenségek miatt gondolta a Xiaomi hogy egy kicsit megnehezíti ősellensége telefonjait választó fogyasztói életét. Eh.)

Ha mégis elakadsz, dobj egy emailt nekünk, segítünk. :)

 Ha érdekel a folytatás, kövess minket!

 

Webáruház készítés